Întrebări frecvente

Plățile pe care le fac cu cardul de credit sunt sigure?

Procesarea datelor de card bancar se face in mod exclusiv pe serverele RomCard S.A. prin intermediul procesatorului de carduri MobilPay. Introducerea acestor date se face utilizând o conexiune criptata SSL pe 128 biți, in deplină siguranță pentru tranzacție.

Ce înseamnă 3D secure?

3D Secure înseamnă o noua abordare globală a autentificării cumpărătorilor si vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.

Ce tip de ambalaj utilizați?

Produsele sunt ambalate in cutii speciale și protejate cu folie stretch, plastic cu bule de aer și inserții reglabile care le blochează în poziție.

Când vor sosi produsele comandate?

Timpul de livrare este determinat de două componente: termenul de execuție al lucrării configurate de dumneavoastră și termenul de livrare.
Termenul de execuție este determinat de suportul de print și modalitatea de finisare. Acesta este estimat între 3 și 5 zile. Oricum echipa noastră vă va confirma data la care produsele sunt gata de livrare și expediate. De asemenea, vă va fi confirmat transportatorul, data estimată a livrării și numărul expediției, cu care puteți urmări livrarea dumneavoastră pe site-ul acestuia.

Care este costul de livrare?

Taxele de expediere variază în funcție de cantitatea și tipul de lucrări pe care le-ați comandat.
Înainte de plasarea comenzii veți putea vedea valoarea costurilor de expediție. Toate comenzile peste 300 lei, beneficiază de transport gratuit. De asemenea, periodic organizăm promoții în cadrul cărora toate comenzile beneficiază de transport gratuit.

Este asigurat pachetul meu?

Printalio garantează satisfacția dumneavoastră. În cazul în care pachetul este deteriorat la sosire, vă rugăm să refuzați primirea coletului și să ne aduceți la cunoștință aceasta la telefon: 0314 253 114 sau prin e-mail: livrari@printalio.ro
In cazul in care pachetul este intact dar produsul este deteriorat în interior, vă rugăm să solicitați returul folosind formularul din secțiunea dedicată specificând motivul returului. Este recomandat, pe cât posibil, să ne trimiteți o imagine digitală a produsului deteriorat.
În ambele situații veți fi contactați și produsele vi se vor reexpedia.

Pot obține un discount pentru o comandă mai mare?

Dacă aveți un proiect ce presupune achiziția unui număr mai mare de produse, vă rugăm să ne contactați la telefon 0723 650 512 sau email sales@printalio.ro pentru a vă putea face o ofertă personalizată.

Pot sa anulez o comandă?

Pentru a anula o comandă care nu este expediată vă rugăm să ne contactați la telefon 0314 253 114 sau prin e-mail la livrari@printalio.ro
Dacă produsele sunt expediate deja vă rugăm să urmați procedura de Retur sau să ne contactați pentru soluții alternative.

Pot să plasez comanda la telefon?

Nu. Comenzile se pot plasa doar online. Motivul este dat de specificul site-ului nostru, care solicită o implicare vizuală in configurarea produsului. Vom fi gata însă oricând să vă oferim suport in utilizarea configuratorului sau în oricare altă eventuală problemă pe care o întâmpinați.
Website © 2018 Printalio. Toate drepturile rezervate. Imaginile de pe acest website sunt protejate de drepturi de autor ce aparțin deținătorilor.